Nagroda dla Savings United!
Savings United w partnerstwie z Ringier Axel Springer Polska zdobyło nagrodę dla najlepszej strategii E-Commerce na Digiday Media Awards Europe
2018-06-07, 16:22

Udana współpraca z Ringier Axel Springer Polska nagrodzona przez jury na prestiżowej gali w Londynie

Londyn, Wielka Brytania - 04 czerwca 2018 - Savings United i Ringier Axel Springer Polska zostali uhonorowani nagrodą za najlepszą strategię e-commerce na Digiday Media Awards Europe, która odbyła się w The Brewery w Londynie. Nagroda​ ​została przyznana za najlepsze wykorzystanie e-commerce do generowania dodatkowych przychodów dla RAS Polska, które były spójne z treściami redakcyjnymi.

Firma Savings United opracowała wiodące na rynku rozwiązanie wykorzystujące kody rabatowe przy współpracy z poważnymi partnerami medialnymi w Polsce, mające na celu zwiększenie dochodów setek znanych firm na rynku Polskim. Udana współpraca Ringier Axel Springer Polska z Savings United pokazuje, że osiągnięcie sukcesu w marketingu e-commerce jest jak najbardziej możliwe.

"Dzięki najskuteczniejszym działaniom z użyciem kuponów i kodów rabatowych współpraca z Ringier Axel Springer Polska umożliwia uzyskiwanie stale wzrastających dochodów. Jesteśmy niezmiernie dumni z sukcesu naszej współpracy oraz uznania otrzymanego na tak prestiżowej ceremonii, w której udział biorą najbardziej wpływowi partnerzy medialni w Europie." – Panayotis Nikolaidis, CEO Savings United.

Radości nie ukrywa także Maciej Stefański (Product Owner Newsweek, Forbes Paid Content Platform): "Nagroda w kategorii Najlepsza strategia e-commerce to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie, które wskazuje, jak owocna jest współpraca z naszym długoterminowym partnerem zarządzającym platformą kodów rabatowych – Savings United. Mamy nadzieję na jeszcze więcej osiągnięć."

Otrzymana nagroda umacnia pozycję Savings United jako światowego lidera wśród firm promujących wykorzystanie kuponów oraz kodów rabatowych na stronach partnerów medialnych premium.

O Savings United GmbH

Savings United powstała w 2012 roku i jest wiodącym dostawcą kodów rabatowych dla największych wydawnictw mediowych. Obecnie współpracujemy z 10 krajami na całym świecie m.in. Wielką Brytanią. Mamy na celu dostarczanie partnerom medialnym, nowych rozwiązań marketingowych z wykorzystaniem kuponów rabatowych. Możliwość współpracy z poważnymi partnerami medialnymi daje możliwość przyciągania nowych odbiorców oraz wysokiej jakości wykorzystania marketingu e-commerce. Dzięki międzynarodowej współpracy nasi odbiorcy mają możliwość zakupu produktów swoich ulubionych marek w godnym zaufania środowisku.

Savings United

Nasze portfolio:

Newsweek.pl/kupony-rabatowe
Fakt.pl/kodyrabatowe
Komputerswiat.pl/kody-rabatowe

O Ringier Axel Springer Polska

Ringier Axel Springer Polska istnieje na rynku od 1994 roku. Od 2010 roku firma jest częścią międzynarodowej spółki medialnej Ringier Axel Springer Media AG, która działa również na Węgrzech, Słowacji i w Serbii.

Ringier Axel Springer Polska, część Grupy Onet-RAS Polska, posiada jedna z najbardziej znanych publikacji w Polsce. Portal internetowy Onet.pl odwiedza około 20 milionów użytkowników miesięcznie (data: Gemius/PBI) i jest największym portalem tego segmentu w Polsce. Magazyn Fakt jest największą polską gazetą codziennie. Do portfolio należą również: Przegląd Sportowy, tygodnik Newsweek Polska, tygodnik biznesowy Forbes Polska, komputerowy oraz motoryzacyjny: Komputer Świat i Auto Świat.

Kolejne strony takie jak FAKT.pl, Businessinsider.com.pl, przegladsportowy.pl and sport.onet.pl docierają dziennie do milionów użytkowników.

KONTAKT / AUTOR
Milena Toporek
Online Marketing Manager
Panna Cotta PCG GmbH/Savings Unitet GmbH
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.